Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Naruszewie

 

Mariusz Piątkowski

Urząd Gminy w Naruszewie
Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo
telefon: 23 663-10-51 wew. 25
e-mail: m.piatkowski@naruszewo.pl

 

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

 

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Naruszewie;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Naruszewie;
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy w Naruszewie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lutego 2021 13:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Piątkowski
Ilość wyświetleń: 330
25 lutego 2021 13:56 (Mariusz Piątkowski) - Zmiana treści zakładki.
25 lutego 2021 13:55 (Mariusz Piątkowski) - Dodanie nowej zakładki.